امام زمان

امام زمان در حدیثی میفرمایند: وجود من براى اهل زمین، سبب امان و آسایش است، همچنان که ستارگان سبب امان آسمان‌اند

امام زمان

امام زمان در حدیثی میفرمایند: وجود من براى اهل زمین، سبب امان و آسایش است، همچنان که ستارگان سبب امان آسمان‌اند

مشخصات بلاگ

من دگر خسته شدم از شاید

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

خبر آمد خبری نیست هنوز

از غم دوری دلدار بسوز ...

باید این جمعه بیاید، باید!

من دگر خسته شدم از شاید! ...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

۹۵/۰۲/۰۱
montazer

نظرات  (۱)

خبر امد خبری در راهست
که فقط یاران نزدیک مهدی از ان اگاه ست
شاید این جمعه بیاید به مکه
ندای  خوش وخرم جاء الحق زهق الباطلست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی