امام زمان

امام زمان در حدیثی میفرمایند: وجود من براى اهل زمین، سبب امان و آسایش است، همچنان که ستارگان سبب امان آسمان‌اند

امام زمان

امام زمان در حدیثی میفرمایند: وجود من براى اهل زمین، سبب امان و آسایش است، همچنان که ستارگان سبب امان آسمان‌اند

مشخصات بلاگ

دو کارت پستال زیبای قرآنی

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

۹۵/۰۱/۳۱
montazer

نظرات  (۵)

بیدار شده ام

جمعه است،ولی دل من تعطیل نیست..

چای دم کرده ام و منتظر توام..
اللهم عجل لولیک الفرج 

گفتــم ... 

اگــر در کربـلا بـــودم 

تا پای جان برای حسـین(ع) تلاش میکردم

گفت:
یک حسیـن (ع) زنده داریم 
نامش مهـدی (عج) است 

تا حالا برایش چه کرده ای؟
سکـوت کردم..

اللهم عجل لولیک الفرج 

دوستان خوبم سلام
روز جمعتون بی گناه
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون 
شما اولین نفری بودید که منو خوشحال کردین
بــیـــا و سـیـنه مــا غــــرق شـــور کـــن آقـــــا
زکــوچـه هـــای دل مــــا عــــبـــور کــــن آقــــا
هـمیـشه یـاد شهیدان به ذهنمان جاری است
تـــــو را قــسم بـــه شـهـیدان ظــهور کن آقـــا

اللهم عجل لولیک الفرج . . .
دلم به این همه آئینه رو نخواهد کرد
به جز نگاه تو را جستجو نخواهد کرد
اللهم عجل لولیک الفرج

یا اباصالح...

ترسم این چشم به دیدار تو عادت نکند

بس که بر جلوه ی صد رنگ گُنَه معتادم

اللهم عجل لولیک الفرج


مهدی جان؛ تقویم ما هنوز بهاری ندیده است

بـــشکن ســـــکوت یـــــــخ زده ی انـــــتظار را...

"اللهم عجل لولیک الفرج"


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی